Moje maso

Jak vznikla….

www.mojemaso.cz

Retailová značka Moje Maso má počátky v první polovině roku 2011 a v roce 2012 získala Osvědčení o ochranné známce. Jednatelka společnosti, Ilona Klímová, chtěla dát koncovým zákazníkům záruku, že masné produkty od společnosti ASPIUS jsou té nejvyšší kvality, jednoduše odlišitelné od ostatních a přinášejí nejen gurmánský zážitek, ale i radost s nimi pracovat. Vaření se stává zážitkem, společenskou událostí, které se v poslední době účastní nejen celé rodiny.

Produkty této značky naleznete v níže uvedených maloobchodních prodejnách:

MAKRO

  • telecí řízek

TESCO

  • chuck tender
  • telecí madailonky
  • vysoká roštěná
  • Queensland steak
  • Nízká roštěná
  • Telecí ragú
  • Divočák kýta
  • Divočák ragú
  • Divočák hřbet

Retailová značka Moje Maso vyhrála „Volbu spotřebitelů – Nejlepší novinka 2012“